Felicitare pentru educatoare

Astazi am lucrat la o felicitare pentru o colega. Are nevoie pentru educatoarea fetelor ei si m-a rugat sa-i fac o felicitare pe verde (culoare preferata a educatoarei)... Am facut multe felicitari modelul acesta, dar niciodata verde, asa ca m-am bucurat ca s-a ivit aceasta ocazie :). 
Sper sa va placa.


    
Ador cum au iesit florile si m-am gandit sa le posez si mai de aproape.
 Am cautat un text/citat potrivit pentru aceasta felicitare si pentru persoana care o va primi, dar nu am gasit, asa ca mi-am pus mintea la contributie si am compus acest scurt text de multumire.


Comentarii

  1. As dori sa comand si eu o felicitare exact ca aceasta . Cum procedez?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua!
      Pentru detalii si comenzi ma puteti contacta pe pagina de facebook, la adresa: https://www.facebook.com/RLDesignHandmade?fref=ts
      Va multumesc!

      Ștergere
    2. Buna ziua, as dori sa comand o felicitare pt dna educatoare. Mia realizati? Multumesc!

      Ștergere
  2. Great card! Happy Birthday Sugapea Designs!

    RăspundețiȘtergere
  3. Love your colour combo on this, it's a beautiful card XOX Lucy

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu