Casa de piatra - Felicitare Handmade pentru Nunta

In cursul acestei saptamani am lucrat la o comanda de felicitare pentru nunta. Indicatiile clientei au fost: culorile folosite sa fie alb si albastru deschis si sa folosesc dantela, perle si flori.
Clienta a fost foarte multumita de rezultat ;) ..






Felicitarea se poate realiza in orice culoare si se poate personaliza cu orice text doriti.
Sper sa va placa!

Va multumesc pentru ca ati poposit un pic si pe blogul meu si va astept cu drag si data viitoare;) ...

Comentarii

  1. Un design minunat. Iar culoarea ce ai ales-o tu este perfecta pentru un asemenea eveniment ! imi place nespus interiorul ( chiar si partea cu banii :))) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult pentru comentariul tau dragut :)
      Cred ca partea cu banii e cea mai reusita :))...
      Gandeste-te ca dupa ce am facut pozele, am legat fundita si am bagat felicitarea in cutiuta fara sa mai scot banii:)))... Bine ca mi-am amintit de ei inainte sa dau felicitarea clientei ...

      Ștergere

Trimiteți un comentariu