Creioane Inktense - comorile mele

Acestea sunt creioanele "minune" de care m-am indragostit de la prima utilizare. Cand am facut comanda am vrut setul de 72 de creioane dar, din pacate, nu mai aveau decat cel de 36 :( ...



Asa ca am gasit o modalitate sa am toate cele 72 de nuante. Dupa cum vedeti, am comandat o cutiuta de metal. Ia ghiciti ce e in ea :D ...


...mai multe creioane :D. Sunt celelalte 36 de nuante.


Solutia gasita de mine a fost sa comand restul de 36 de creioane separat (fiecare culoare). Si ma bucur ca am facut-o :).



Impreuna cu creioanele am comandat si pensula cu apa cu care colorez desenele. Este o tehnica minunata si mult mai ieftina decat varianta Copic, ProMarker, Distress Marker.


Sper ca va plac creionasele mele... Ma gandesc ca in viitorul apropiat sa fac si niste videoclipuri in care sa arat tehnica watercolouring.
V-am pupat!

Comentarii

  1. fa-mi in ciuda cu un link unde ai gasit creioanele, te rog :D... tot de acolo si pensula cu apa ? superba achizitie !! ce fata inteligenta esti !! cite invat eu de la tine....

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu